‘De voorstelling had een goede inhoud en nodigde zeer uit tot een klassengesprek over vooroordelen.’
‘Knap hoe 1 persoon dit kan spelen.’
‘Nu nog (een maand later) komen er stukjes uit de voorstelling in onze klas naar voren!’
‘De verteller liet de typetjes tot leven komen met zijn stemmetjes, mimiek en lichaamstaal.’
‘Een aantrekkelijk geheel en knap om in je eentje zo’n leuke voorstelling neer te zetten.’
‘Zeker voor herhaling vatbaar gezien de reacties van de leerlingen!’
‘In deze vorm niet voor herhaling vatbaar. Voor een eenpersoons voorstelling zou ik een compacter verhaal maken met minder personen.’
‘Ze werden helemaal meegenomen in het verhaal. Na afloop waren de kinderen enthousiast en vonden ze het knap gedaan. Ze hadden 13 personages geteld!’
‘Je zag ze tijdens de voorstelling genieten.’
‘Ze hebben genoten en vonden de voorstelling erg grappig. De drie damens op het bankje waren favoriet!’
‘Twee leerlingen vertelden mij dat dit de leukste voorstelling was geweest die ze ooit hadden gezien.’